Det var en gång en pojke ...

som fyllde 21, erik min lilla ängel fyllde 30 mars :) Har inte haft ork att skriva om det här än men jag måste skriva det för det var så KUL och HÄFTIGT! Han blev riktigt förvånad måste jag säga ! Det började med att jag hade lite funderingar över vad jag skulle vilja göra för honomoch sen kom jag på att jag ville överraska honom :) Sen börjar planerandet....

Jag pratade med massa goa människor som hjälpte till att planera, jag skulle fixa en födelsedagsfest i smyg åt honom ;P Jag hade svårt att hitta vart vi skulle vara men stjärnan Ewe sa att vi kunde vara där, vilket var super bra :) Så det var bestämt, sen började vi prata runt med folk och bjöd in dem till festen och vi var bestämda med att förtydliga att ERIK VISSTE INGETING , och så skulle det förbli :) Och alla höll det, ingen försa sig även om vi planerade i en hel vecka ;P Erik märkte lite på oss men jag lurade honom rejält haha, hittade på massa skumma bortförklaringar till varför typ sebbe ringde till mig och varför de i eriks omgivning var så konstiga hela tiden haha :) Han gick på mig :) Sen fick Tommy simon och sebbe en ide att bjuda erik på mat innan och det lät mysigt, så det var så det var planerat ! jag sa till erik att han och jag skulle fira honom själva med att gå och spela bowling, så då skulle jag få med honom ner till stan och sen ta med honom in på en resturang, och där skulle de sitta med presenter.. TYVÄRR så strulade tommys bil till det så de kunde inte komma ner till resturangen, så Jag berättade för erik att jag hade planerat att resturang besöket, och spelade väldigt ledsen över att det jag hade planerat gick i krasch , Detta gjorde att han trodde det var de enda jag hade som överaskning :) 
så han såg lite besviken ut när han och jag skulle ha myskväll och sebbe skulle dra ut, det märktes hur sugen han var men han ville inte svika mig. Så vi var hemma han och jag, jag gick in ocj la på lite extra smink lite diskret och fixade det sista , sen ropade jag på honom. Han kom ner till rummet och jag hade tagit fram lite paket :) han fick en jätte fin röd t-shirt , han fick ett påskägg med godis bilar i och längst ner låg det en nyckel hem till mig i k-hamn :O Den var svart med vita döskallar på, kände att det passade honom :) sen fick han ett häfte han får dra lappar i från, var blandannat massage och lite sånt smått och gott :):):) Sen ... 









Kommentarer
Postat av: neea

haha ja det låter lyckat ;) du får gratta honom från mej och skriva fortsättningen!!!

ps: fortsättningen är mkt viktig så gör mej inte besviken ;)

1000 kramar till dej och erik

2009-04-10 @ 19:41:30
URL: http://neeamoreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0