Frisk :D

Nu känns det att förkylningen börjar vända, bara en vääldigt irriterande hosta som aldrig vill ge sig men ändå , så kan det vara ... inte jätte jobbigt men frustrerande när man skrattar , haha Ewe du får sluta vara så busig , satt och fnittra hela bussresan haha ! inga fler kommentarer till det... :D

var på nöjes eroticmässa även om det inte var menat så, jag erik och tommy satt och drack lite sen drog det iväg till nöjes :D var kul, jäävlar vad viga strippor shit alltså... de gjorde grejer de flesta bara kan drömma om att kunna göra med den hmm steeeela kroppen man har haha , men det var en jätte trevlig kväll :D Sen blev vi några fler där inne och det var kuligt :D:D    Älskling shit vad jag älskade att dansa med dig , kändes sexigt , hur det såg ut är fan en annan fråga haha ! det var guld värt i allafall !!! <3<3<3<3<3<3


Är i k-hamn nu , jobbar lite på mina lediga dagar :D inga fel det heller :D:D:D:D kommer tillbaka imorgon, ni som skulle sakna mig hihi :D

Kommentarer
Postat av: malin

jag saknar dig redan gumman :)

2008-09-29 @ 02:42:10
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Sara

Tjenna tjejen! Var ju bara tvungen o kika in på din blogg..värsta partybruden måste jag säga :) Ses på måndag! Sara

2008-10-09 @ 19:58:39
URL: http://gums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0