Torsdag , full med roliga/ tråkiga saker ;P

Idag hade vi dans uppvisning för klassen det gick super duper bra alltså men vi var oroliga där ett tag ! För när vi tränade sista gången blev allt helt fel med vår räkning så när låten var slut så var vi mitti dansen haha , då börja man få ont i magen, vi blev filmade också ;P Men när vi väl visade upp vår dans gick det jätte bra och alla kände sig nöjda tror jag :) alla grupper var super duktiga faktiskt !! Och läraren verkade nöjd :):) Så det var roligt, efter VFUn så ska vi ha en ännu större dans på eldkonsten inne i stan , häftigt alltså , men att dansa i kylan ute känns inge vidare alls... :/ men jag ser i fram emot det ändå ! kuligt...

Nu är det helg :) för mig i allafall eller jag vet inte om jag kännt mig något ledig alls, det är för mycket nu, grinig och ledsen blev man igår , pressen kom väl ut då, tyvärr var jag grinig på min älskling men han förstod sen , det är just det med dig erik , du förstår mig och dömer mig inte ... det är jag evigt tacksam för !

Kom nyss hem efter att ha hämtat Ewe och Nike på stationen och skjutsat dem hem, och gooa kissen var med också :) hon är jätte gullig ! Nej nu måste jag plugga som vanligt... jag måste bli färdig idag ... jag måste....



Hur skakar jag av mig stressen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0