Söndag :D

vaknade pigg som aldrig förr idag av att Malin ringde ;D vaknade till ganska snabbt hehe :D Så nu har vi precis ätit stigs gryta , var jätte gott även om det är lök i !!! ;P hihi jagkände det inte i allafall ! Så nu har de små bakfulla pojkarna vaknat till så jag får med den haha att gå ut o gå eller jag ska gå medans de sitter i solen och äter kakor och dricker kaffe :D Grace ska med såklart , i dag är det jag som får ha ansvar för snuttan för Anne och Stig ska på bingo! det är alltid lika roligt att ta hand om henne ! :D Hundar gör mig lycklig i allafall !! Det ska bli mysigt att vi tre ska ut i solen :D har varit en bra dag även om jag gjorde ett snesteg jag själv fick lida av ! nu ska vi laga mat !

hade gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0