"Ledig dag"

Haha jadu har en ledig dag men jag vet inte om jag känner mig så himla ledig alls, har läst en bok sen åtta i morse och har nu börjat skriva på mitt musikarbete som ska vara inlämnat på Söndag ;P Jag måste bli färdig typ imorgon annars kommer jag aldrig hinna allt, och på fredag när vi ska ha festen , ska jag upp och hjälpa sabina i lägenheten och då hinnr jag inte plugga ! vt inte om jag ska vara med och baka än me jag lär inte vara till så mycket hjälp haha , jag suuuger som "hemmafru" , jag skulle inte vilja vara det men baka skulle vara bra om jag kunde, eller i allafall laga riktigt god mat ! Men Erik älskling, du får nog aldrig en liten hemmafru hihi <3

På fredag ska vi vara hos Sabina och stefan, vi ska klä ut oss och vi har köpt riktigt häftiga grejer till det, tror det blir skit häftigt :) ska i allafall sminka erik vet jag , röööd i ansiktet med horn och häftiga tänder, jag ska också vara en liten djävul ;P utan allt det röda i ansiktet :) nee ska bli riktigt gött faktiskt , roligt om inte annat! Senare på kvällen kommer det bli frågesport om de som är få festen , haha det blir rööj , jag och ewe har suttit och tänkt mycket , typ frågor som :
- Vilka av deltagarna har haftsex i en provhytt?
- Vem har på fyllan spytt ner sin dator?
haha se om vi kan gissa rätt, vi blir väl ca 15 personer men det löser vi även om vi bara ska vra i en tvåa :P jag och sabina ska sätta upp spindelnät på väggen och ha spindlar på borden och hänga upp döskallar :) häftigt alltså :)

SER IFRAM EMOT KVÄLLEN FAKTISKT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0