Kristinehamn

Idag ska jag och erik åka till K-hamn , mamma fyller 45 år idag , hipp hipp hurra för mamma :D:D Ska bli skönt att komma hem och träffa alla, och speciellt Jessi för henne har jag inte träffat sen i somras :/ så det ska bli kul att ses idag :D:D:D hihihi , imorgon ska vi ha födelsedags fest för mamma och släkt kommer , ska bli jätte trevligt , Elin frågade om vi ville komma på fest sen men jag vet inte beror lite på, vi är juh typ aldrig hemma ... Det blir fullt upp hela helgen, ska greja med massa andra saker ocså ! har nog lite panik över allt tror jag men jag tjänar så mkt pengar på att ta allt när jag e i k-hamn !


Jag har börjat få en rätt stor (liten) dröm, jag vet vad jag vill ha , en liten russkiy toy ! hoppas jag kan skaffa det någon gång, jag vet att det skulle vara värt alla timmar med träning, tror att en egen hund skulle få mig att ta hand om mig själv lite bättre :) mendet är juh bara en dröm... ... jag har hört att de kan slå in ;)


stressad tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0