VFU i K-hamn

Har varit hemma nu i kristinehamn en vecka snart , sen i söndags i allafall ;P hehe det är kul att vara hemma hos mamma och pappa också , men jag saknar karlstad ....:/ men den jag saknar mest är erik, är ovant att inte somna brevid honom.. eller att höra när han går upp på morgonen och äter gröt ;P hehe , saknar de där små sakerna jag blivit van vid :) Men jag trivs super bra på djurgårdsskolan där min VFU är :) gillar alla barnen och lärarna de är jätte snäll mot mig :) Idag när vi hade lektion , den sista så fick jag ett sockerfall... och blev tvungen att gå ut ur klassrummet och kolla sockret och då låg jag på 3 , vilket inte är bra, skakade och var borta i huvuidet .. :/ men men det jag ville komma fram till var att Anna och ann marie brydde sig verkligen, jag fick skjuts hem av ann marie som sa att hon tänker på dig vännen :) det värmde , Anna och jag sprang eller gick kanske man ska sägha runt och letade russin för att få upp sockret men det fanns inga alls ... ! fick en go kram hem och de frågade så att någon skulle vara hemma och allting ! snacka om goa människor alltså.. inte alla som skulle reagera på detta sätt ! värmde verkligen! tack :)


När jag kom hem somnade jag nästan på en gång , och sov i 1,5 timme, det behövdes, var tur att jag inte följde med på föreläsningen , annars hade jag kanske somnat där! hehe     , Det är en sak jag absolut inte fattar , nu ligger jag över 15 , hur faaaan kan det hoppas så på mig ? hmm undrar vad som är fel...... men men ...



Every day , erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0