Lite extra fakta om hallowen :)

Ja vi hade bestämt att alla skulle lägga ut 20 kronor var så fixade jag o sabina i lägemheten , spindel nät och allt sånt :) sen skulle vi komma upp till dem vid 7 halv åtta , Det var en super trevlig/underbar kväll, blev lite snesteg men ändå hihi så kan det bli med för mkt alkohol i kroppen, skulle nog ha tagit det mycket lugnare alltså ! men men så är det ! tack alla ni som hjälpte mig , och pratade med mig även om jag var svår att få liv i , men ni vet ju varför.. tur att det gick bra iallafall ! men vi började spela lite ölspel tillsammans, typ tjejerna mesta dels några killar var med.. Men det var en bra start faktiskt piggna till rejält :) när vi hade gjort det så spelade vi inte det nått mer, haha sen mingla vi eller vad ska man säga ? sprang runt och prata med alla ? ;P och dansa lite , inte jag men sabina du var gullig som frågade om jag ville i allafall hihi även om jag blev sittandes ;P sen när fyllan började bli lite för mycket för alla , eller vad säger du älskling ? haha ! då tog jag och ewe fram frågorna vid hade gjort , fy fan var över 50 frågor och de hade jag suttit och skrivit för hand, snacka om ont i ryggen alltså men det var det värt ;P var kul att höra allas svar när man själv visste hur fel de hade, ne det var riktigt lyckat ! Sen Danasde vi lite nu försökte jag och ewe minnas våran dans sen år tillbaka , men vi mindes endast caramell - om du var min ! Inte sexy , men det var kul att försöka i allafall.. ! ;P Efter två där började folk dra sig hemmåt och festen började avrundas , Stefan johanna och simon sov redan så det var jag sabina erik tommy och josef kvar som var vakna :) hihi så kan det gå , eller var jag vaken ? det var svårt att avgöra, men jag tror att jag har lärt mig av mina misstag ! det måste jag göra ! Sen kom taxin och hämtade oss , jag somnade som ett barn haha , ojojoj vad trött jag var , erik var ju tvungen att tvätta av sig sminket , på den tiden hann jag somna :) haha men han som är så god kollade sockret på mig när jag sov så att det låg bra ! vilken prins alltså ! <3

Har VFU nu i 4 veckor, hur ska jag överleva utan erik 5 dagar i veckan ? är inte van vid detta men jag hoppas att det går bra ! Att vara på djurgårdsskolan är ju jätte kul men ändå ,P saknar juh erik och alla hemma i Karlstad:/ men skönt att träffa Mamma och pappa , riktigt mysigt, vi ska kolla på sex and the city filmen i veckan och filmen Hair :) som vi kollade på i karlstad som musikal !! nej tror att det blir gött ! Neee nu är jag tröööt !!!! god natt ;P





Känner mig väldigt besviken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0