Utkast: Tack alla ...

Tack alla goa människor som gjorde midsommar bra !
Var hemma hos ewe som vanligt och festade några stycken , haha var skojigt  ! Hoppas på fler sånna kvällar ! men det brukar vi ju ha hehe ! ölspel och kubb det är en bra kombination , i allafall för tjejer haha ! ;D ni som var med fattar !

Vet inte varför vi inte kan bli vänner......? varför kan jag inte släppa in "dig" i mitt liv , allt skulle bli så mycket lättare och bättre i längden ... !  jag valde inte att ha dig i livet men nu är det så och jag hoppas på det bästa och att jag lyckas lösa under min lediga sommar, vill egentligen bara ha tillbaka det jag hade innan 15 oktober...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad härligt :D mellan chania och rethymnon:) själv?

2008-06-23 @ 12:45:30
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Malin

gumman de kommer bli bättre med tiden, bara du låter ge de en chans, jag står vid din sida, de vet du. love uuu

2008-06-23 @ 17:08:30
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0