smått o gott

Har haft en väldigt bra dag , vart på stan med malin , alltid lika givande ! och bara njutit av sommarlovet även om vädret inte alls är bra , blev lite varmt dock på eftermiddan. Fick åka hem till erik och packa som en galning, slängde ut böcker o skit på golvet, sen gjorde vi (mest jag) soppa haha erik fick sköta det sista , var så inne i ett tv program ,, haha går inte att prata med mig då .. hehe (ingen som är intresserad av sex and the city filmen??)

Det borde inte kännas konstigt att åka in några dagar men genast känns det tungt att åka , får en klump i magen hehe men älskling vi ses på torsdag igen , sen blir det liseberg på lördag (se om jag vet hur det kommer att bli) haha det märks , men jag kommer fan ställa mig i kö till balder i 2 timmar om jag blir tvungen !! hihi


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också se filmen ju :D

2008-06-24 @ 22:28:19
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0