back i Kd

Hehe vart i K-hamn några dagar och myst med mamma pappa o jessi snutta som man ficj se lite då o då haha ! Hon är såå go så hoppas att hon kan komma till Karlstad nästa vecka o shoppa litte ! hehe

Idag var jag hos farmor , hon är väldigt dålig nu det märks , känns som om hon tappar hoppet om att det ska bli bra igen... är tungt att se ! :(((( men jag är glad att jag ver där och fick prata med henne och fika lite :D Efter det åkte jag till Karlstad och träffa Malin lilla snutta , och fikade lite sen drog det iväg till bergvik och så handlade malin en tröja (skit snygg) och jag ett hårband;D va juh rea hehe ! Erik fyndade också lite presenter till hans mamma som fyller på lördag ! då kan vi ju inte fira henne eftersom vi ska till liseberg då , haha BALDER <3 Snacka om att jag blev förvånad när vi kom hem , Anne (eriks mamma) gav oss 1000 kr VAR för att vi skulle till liseberg , fan höll på att tappa hakan !!  Snäll som fan !

Lögnen känns bättre än sanningen                  Vet ni varför ?
För att det är sanningen som gör så fruktansvärt ont att höra eller ta till sig , därför vill man ljuga , för sig själv eller andra .......   kanke är fel men men ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0