Fredag , Lördag :D

I fredags var det 20 års fest hemma hos ewe som var jätte skoj, kom dit spelade ölspelet 2 gånger innan vi skulle ut och ha våran 5 kamp! Tack vare regnet så kunde vi endast köra två utav lekarna, kubb liknande och snurra pinne !! hAHA shit nästan alla ramlade i det blöta gräset när man hade snurrat 10 varv !! haha men jag var nog den enda som ramlade innan pinnen haha så går det efter 1 vin flaska ! ;D men kvällen tog inte slut där, nej sen blev det ölspelet igen och yttligare en flaska vin haha jorden snurra lite efter det ;D hihi sen blev det arena och mycket dans hehe var roligt som alltid !! Var en jätte bra kväll !

Lördagen var seg haha jag erik o simon degade framför tvn hela agen haha sen blev det bio , NArnija , den var bra men kanske inget att hurra över ... men värd att se ! var trevligt , sen cykla jag o erik hem , fick några regn droppar på oss men det var helt okej ... hehe

Imorgon är det Ewes födelsedag och då ska jag hitta på lite grejer haha men de vet hon inte om än, hoppas det jag vill köpa finns kvar !!!!!!

Hur mycket orkar en människa genomlida innan allt brister ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0