Arena :D

haha förfesten var trevlig som alltid , satt o drack (dansa i bh ) fixa håret ölspelet , och en cigg lite då och då ;D haha den var nice ... Sen drog det iväg till arena , Linn hade glömt sin plånbok men kom in ändå ;D tur det annars hade gått tillbaka ;D vilket folk det finns alltså , väldigt efterhängstna killar kan jag ju säga haha shit , de gav sig inte , men de försvann sen för vi smet från dem haha ;D En kort grabb var ganska stolt över sin k*k hahaha och visade den två gånger utanför arena , vad sa han 24 , han trodde vi skulle bli impade , men vi tyckte nog bara att han var knäpp ..... Det blev mycket dansande , skojigt ,,, hehe ;D;D;D

Sen tog jag och malin följe en bit , hon bor juh på herrhagen så nöjes var perfekt att säga godnatt ; men inte slut där , Mali var så himla go, hon var hemma men ändå skickade hon sms om vart jag var och frågade om jag ville prata för att det inte skulle vara så otäckt att gå hem själv !  (hade jag gärna gjort , men batterierna funka bara till sms)

Väl hemma så låg erik och sov , hehe jag var ganska tyst , åt ett äpple och gick o la mig , (efter sminkbortagning) Han tog min hand även om han sov och du kände jg mig lugn och trygg och somnade på en gång......


Jag får en klump i magen , kan ingenting funka smärt fritt ?

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy fan va underbar du är gumman! Du är fan guldvärd! Älskar dig så mycket!

2008-07-22 @ 19:43:01
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0