Utmanad av Carro ;P

Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg.

2. Svara på de sex 8-sakerna.
 
3. Meddela de utmanade på deras bloggar. 

8 favoritprogram: 
Greys anatomi, top model, simpson, desperete housewife, the hills, fan va svårt det var haha , 2 and a half man, sex abd the city så klart !! och öhh .. Next ;P 


8 saker jag gjorde igår:
Hade dansuppvisning :) , träffa mamma och pappa, sminkade mig svart som fan, sminka andra, stirrade på folk haha , kramades och pussades, (kramade kompisar, pussade erik) , var nervös hela morgonen (kunde knappt äta), somna som ett litet barn ;P 

8 saker jag ser fram emot: 
Utgång ikväll med Malin (och kanske Ewe), jullov, läkarbesöket (låter lite konstigt men det ska bli skönt att komma dit) , bli färdig med dansuppgiften, att träffa erik inatt, julafton , MELLANDAGSREAN och att färga min fula utväxt!!! 

8 favoritrestauranger: 
Alfie, Amigos, score, arena... jani gott folk nu tog det slut på namn i huvudet .. men jag äter ju inte speciellt ofta på en resturang , haha blir mer sibylla ;P 

8 saker på min önskelista: 
En snygg korsett med döskalle från kondomeriet ,(kommer jag aldrig att få, kostar 900) pengar, en riktigt snygg väska, att jag klarar essän, att jessi sover i karlstad en dag på jullovet, att alla mina vänner mår bra , julmat är jag gött sugen på , underkläderna erik köpt till mig :) 


Japp nu har jag svarat på detta , måste fundera lite vilka som skall bli utmanade ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0