Suck...

ja ni.. denna kväll har varit minst sagt dryyg , har suttit och skrivit på dansen som går segt som fan.. men jag måste bli färdig snart känner jag , helst innan nästa vecka liksom för jag måste ta tag i essän snart ! känner mig lite efter på den delen , känns som om alla andra har börjat... men men sån e jag , ute i sista sekund ;P Har varit på bergvik idag och handlat lite snygga underkläder blev jätte glad över de röda med strass men de får jag vänta lite med för de ska jag få i julklapp :) jag åkte med simon och erik, sladda runt lite självklart dessa pojkar kan inte låta bli :) De kom precis hem från hocken men drog lika snabbt... Men Tommy kom förbi också så vi hann ge honom son present och jag hade målat ett grattis kort och skrivit några rader :) hehe han verkade bli glad iallafall :) Men nu har de åkt igen... ska sladda hela kvällen skulle jag tro , fick ett erbjudande att följa med men nee , jag litar på dem som förare men jag är livrädd och blir halvt åksjuk av att slängas fram och tillbaka hela tiden...  Nej nu sitter jag och bara har det trist , vet inte vad ja ska hitta på , hehe hoppas på att Linnea ringer senare , alltid trevligt att ha nån att prata med :) och jag e juh nyfiken också... Pratade nyss med jessi snutta också, saknar henne jätte mycket alltså , ska bli så skönt när hon kommer hem till jul så jag har nån att busa med och pilla i örat haha :P Hon ska nog sova i karlstad en natt så vi verkligen får umgås... det ser jag fram emot !!!! <3 
   
Ska till sjukhuset på måndag , har lite panik över att missa skolan men jag kan inte byta tid när det är så svårt att faktiskt få tider och efter mitt sockers höga värde är det verkligen viktigt att jag får veta om jag ska byta sprutor och allt ! ne är allmänt trött på diabetesen känner jag , kommit in i en liten sån period tror jag , då jag inte riktigt (fortfarande) kan acceptera i min kropp.... men det kommer nog ! 



Är du en vän eller fiende? eller är du neutral , kanske är det jag som skapar den du tycks vara ... ? 

Kommentarer
Postat av: caroline

vi tar information åt dig på måndag raring, så oroa dig inte över att du missar nåt, då MÅSTE faktiskt till sjukan, vi blir ju oroliga för dig o ditt socker! :(



kram

2008-12-11 @ 22:33:32
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0