snart snart ni smäller det...

för jullovsdags :):) eller ja vad man nu kan kalla det jullov, har jätte mycket att arbeta med hemma, den fruktade essän :( men jag hoppas jag kommer igång med den snart, tänker på den på dagarna så det snurrar runt 1000 tankar och ideer i allafall... Idag har jag varit i skolan och haft juldanser, spelat gitarr och haft en intressant föreläsning :) Det var en bra dag , men fram till tre där så gick det jätte segt , men den sista timmen gick bra :) 

erik va så himla goooo , han visste att jag slutade klockan 4 så han var redan påväg när jag skrev smset och frågade om han kunde hämta mig, det är min älskling det <3 Sen åkte vi ocj handla frukt och mat , vi köpte kyckling till allihop och gjorde en jätte go sallad som vi precis har mumsat i oss :) Bra gjort sweety :) 

diskuterat nyår också ... jag och ewe i typ 40 minuter .. vi vet inte riktigt vad det blir än men om det går som vi vill så blir det förhoppningsvis en lyckad lokalfest , skulle vara kul att sommargänget samlades och festa ihop igen.. om det inte funkar blir det att köpa biljetter till arena vilket också är kul !! Nej vi får se vad det blir, är ju inte jätte lätt att dra ihop en lokalfest heller om de som kommer inte hjälper till.. .men det får vi hoppas att folk gör om den är ledig.. inte stor risk att den är det men ändå.. :/ vi får se... 





 att det inte skulle spela någon roll att ha det? det gör de för mig... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0