Sjukhuset

Har varit i skolan idag och haft musik, spelat gitarr som ja gick sådär vissa låtar gick bra andra ville inte fingrarna hänga med på riktigt , men jag tror att det blir bra på torsdag då vi skall ha en julavslutning med några andra studenter! sen kom Erik och hämtade mig och vi åkte hem så jag fick äta sen drog det iväg till sjukhuset, helt ärligt talat kändes det konstigt att komma dit igen , en orolig känsla satte sig i magen.. var ju så dålig när jag var där sist... Nu fick jag stå i kö ett bra tag för att betala för läkarbesöket, 250 spänn kostade det , var bara att le och se glad ut de... jag vill inte ens veta hur mycket jag kommer att lägga pengar på genom alla besök men det var värt det!!! Läkaren var jätte bra och det kändes SÅ skönt att äntligen få prata med någon som brydde sig, är inte riktigt alla läkare som gör det har jag tyvärr fått erfara... men nu vet jag hur jag skall lägga upp det framöver för att må bättre , hoppas det funkar och jag hoppas verkligen att jag hittar energin till att kämpa med detta nu ... ! Jag är i allafall glad att få gå i karlstad igen .. K-hamn gav mig inte den hjälpen jag behövde ! 

Nej nu kom erik hem , So long !! 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej:)

Kul att läsa på din blogg.

Ha det fin fint. kram

2008-12-15 @ 20:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0