Onsdag mitt i prick

Nu har det varit skola igen , haft redovisning och grejer, har fortfarande ingen energi känns som jag är tom.. vet inte hur jag skall få tillbaka den? förslag är välkomna... Nej är trött och det känns som om jag inte har sovit på typ en månad men det har jag ... sov middag nyss.. ! Är tyst och liten just nu känns det som.. Vet inte om det har att göra med sockret , jag har märkt att det fortfarande ligger väldigt högt hela tiden.. vet inte vad det beror på men nått måste det ju vara... nej jag är putt.... blä blä 


Nej jag ser i fram emot finalen på fredag när detta är över så vi kan börja leva igen hehe ;) 



Det du tänkte , var det de du sa till mig ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0