Juldagen , en kanon kväll :)

först var vi hos Ewe och hade förfest, mycket trevligt folk i ettan :) vi var väl typ 15 pers eller något , vet inte riktigt .. men kul var det i allafall :) sen blev det ölspelet , vi satt vi bordet några stycken och spelade , det var skoj haha ! När klockan började dra sig mot tio någonting åkte vi med bussen till stan , alla satt längst bak utom jag för jag var åksjuk , men sen kom simon och tommy och satte sig vid meg , trevligt med lite sällskap :) När vi var framme skulle hälften typ ta ut pengar och vi tappade bort varandra lite , var lite problem på vägen dit vad jag förstod , men vi fick en trevlig överraskning , SKIT LÅNG KÖ in till nöjes , ja där stog vi ett bra tag ... men det gick lite fortare än vad jag trodde ! När vi kom in blev det en kul kväll med mycket dans , jag och ewe shakade dansgolvet hehe , sen satt vi i mellan med killarna :) 

nej var en riktigt minnesvärd kväll.... visst vissa saker vill jag inte minnas , vill att vissa saker ska försvinna , men tyvärr gör de inte det.... 

Nej här kommer litte bilder från kvällen , erik som sprungit runt och fotat lite :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0