Helt jävla slut !

Fy fan .. har städat och plockat allt i garderoberna , haha jag fattar inte att jag har så mycket kläder , kanske kan bero på att jag har svårt att släppa de där linnena från när jag var 14 haha nej då men jag har svårt att slänga kläder alltså ! men jag slänger två par byxer nu i allafall efter rensningen , det är bra för att vara jag ! hmm funderar på om man nånsin använder alla kläder man har .. är ganska sjukt egentligen.... :/    på tal om annat så hittade jag en jätte snygg klänning idag på Wear It , som jag får i julklapp av mamma, pappa och jessi :) Jag och erik åkte ner på stan och mötte jessi och Malin hennes kompis sen kom Sabina :) det var en mysig stressig och bra dag :) var skit kul att träffa jessi tycker jag :):) <3 

Nu är jag helt slut efter all städning, hoppas erik och de kommer hem snart för jag sitter här dusch sugen med tända ljus i hela rummet för att göra erik glad när han kommer hem ! hoppas han uppskattar allt mitt slit... annars jävlar haha ! nej då.. skulle egentligen skrivit på essän men det blev inte så .. som vanligt med mig alltså ! jaja sånt e livet ! 

Snart e det julafton också , vi åker till k-hamn imorgon, ewe och nike följer nog med ocksp så slipper de ta bussen eftersom vi skulle åka typ samma tid ! :) nee nu ska jag slappa och vänta lite till ;P 


Det finns människor som du som verkligen visar och berättar vad de känner, Malin du ska veta hur mycket det betyder med de oförglömliga smsen , som gör att allt bara släpper och jag får ett stooort leende på läpparna ! finns bara en sak att säga ,,,, LOVE <3 

Kommentarer
Postat av: sara

GOD JUL Malin.. Vi är värda ett långt jullov o ledighet..Få inte panik över essän..Skicka till mig om du vill att jag ska läsa igenom den o checka av lite. Bolla lite idéer osv. GOOOD JUUUL!!! kram S

2008-12-24 @ 08:50:31
URL: http://gums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0