God morgon .. hmm

Ja vi hade ställt klockan haha men nee då erik eller jag stängde av alarmet rätt fort ... så jag vaknade nu halv 12 , fy fan för sent alltså.. men men det kanske behövdes efter alla dessa sena nätter ... men men nu är vi vakna i allafall :) ska väl snart äta mat.. Stig gör i ordning maten där uppe , vet inte vad det blir med ändå ;P gott ska det bli i allafall... 

idag händer inte så mycket hoppas jag , ska lägga mig och läsa böcker och dra igång med essän om jag får som jag vill !! men det vet jag hur det kan bli med... ! den ska vara inlämnad den 12 så det är ett tag kvar men det är ett jätte stort arbete , får fortfarande ångest bara av att tänka på det ... usch ! men jag har fruktansvärt goa klasskompisar som finns där som stöd, känns helt underbart ! jag finns här för dem med !! :) 



nej nu ska jag hoppa på erik i sängen haha !! 

SO LONG ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0