fest suuugen ;P

hehe jag ser i fram emot juldagen, ska bli skit kul !! ska ha fest hemma hos ewe och sen gå till nöjes , tror att det blir skit bra :) hehe har redan köpt två vinare till kvällens ära :) Men först är det ju julafton , ska bli kul det också framför allt mysigt, med allihopa :) är så roligt att anne och stig och Grace följer med :) hehe 

nej nu ska jag stäääda och sen blir det stan med sabina .. kanske möter jessi också :):) saknar ju min lilla goa syster !! är så skönt att hon är hemma ett tag nu :) 

So long ! 

Kommentarer
Postat av: carro

lägg in lite kort på din söta nuna då så jag slipper sakna dig heeeela lovet ;)

2008-12-22 @ 18:33:01
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0