en låång helg alltså..

slutade skolan i torsdags och helgen blev ovanligt lång eftersom jag hela tiden var en dag före i huvet ;P Vi hade julavslutning i skolan , haha ja vad ska man säga ? haha finns inga ord tror jag ... Sen blev det att dra till Kristinehamn efter att jag erik och linnea fick skynda oss som fan till bussen , men linnea hann med :) hehe , vi mötte bussen jag och erik efter att vi släppt av henne vid universitetet... , sen hem sova och äta lite och sedan åkte vi ... :) 

Var trevligt att vara i k-hamn måste jag säga, träffade jesper och carina, umgicks med mamma och pappa det är alltid mysigt.. ;) sen på lördagen så åkte vi tillbaka till Kd och kom in och det var julmat på G , MUMSIGT värre !! Erik syster och bror med hans familj kom på besök och vi åt tillsammans , fikade och prata , var trevligt, sen kom Tommy och Simon , då var det bara att börja dricka , det var också trevligt att sitta och prata och sedan gick vi till nöjes :) som vanligt gick vi och sjöng och tjoade hela vägen.. vet inte allt killarna gjorde , hoppade på väggar och skadade knogar ;P men de får skyylla sig själva hihi Sen var det en rolig kväll ute , träffade många goa människor :):) 

Idag var det en minst sagt seeeg dag.. har spelat lite kort ätit , sovit , vilat .. pratat ovanligt lite i telefon hehe , nej en slöis dag haha det var skönt det också :) nu ska jag fortsätta kolla på heart breakhotel :) so Long !! 






Känns som en tomhet , vet du vad som saknas ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0