Släktträff !

Gud vad mysigt det var i fredags då vi hade släktträff hemma hos mig i Kristinehamn , mamma o pappa hade gjort jättegod mat, åt mycket mer än vad jag brukar haha ;D de hade gjort allting perfekt verkligen ! Grace och eriks föräldrar var också med och det var jätte kul ! var en underbar kväll som jag inte kommer att glömma ! blev inga presenter hehe , men massa kuvert haha med money i ;D hehe inga fel !! ;D;D;D;D

Idag har jag varit på bolaget första gången kuuuligt alltså haha !! ikväll blir det nöjes , ska bli riktigt kul ! men det får ni höra om i nästa inlägg !!  

Ångesten är borta med vinden...

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis igen gummsan

2008-08-09 @ 22:09:59
URL: http://johannas86.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0