Öb och bergvik

Egentligen skulle jag åkt till kristinehamn idag men så blev det inte hehe jag stannade hos min älskling (ska åka imorgon) Vi åkte till öb och handlade massa saker,ja handlade mest saker tills när skolan börjar, Döskalle pärm, pennskrinn, sånna man lägger papper i, och små block ;D alla hade samma mönster hihi ser i fram emot skolan lite faktiskt , jag tror att det kommer att bli jätte roligt , känns som om jag kommer gilla det här året ! Erik köpte också mssa grejer, ett par hörselskydd med radio i hehe blir nog skönt att ha på jobbet, och ett par skyddsglasögon också ! Men det han blev mest nöjd med var nog hans fina verktygslåga som han köpte ! hehe men det var mysigt att gå där, förutom att jag låg på 18 i socker , inte bra alls,,,, känns som om jag börjar strunta i det igen, jag sköter det inte alls bra ! :/ vet inte om det är därför jag har ont i magen ... kan vara det .. ! Sen åkte vi till bergvik och käka på Mc donalds hehe var längesen jag åt där, var väl inte jääätte gott direkt men ändå!

Pratade med mamma o pappa förut , pappa ska hjälpa mig hur man köper saker lättast från typ tradera och sånt hehe , blir en bok haha ;D Mamma frågade också om jag ville följa med o hämta Jessi på torsdag, klart att jag vill ! Min lilla snutta kommer juh hem igen, ska bli jätte kul att träffa henne !!! längtar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0