Nöjes

Igår var vi på nöjes, började med att förfesta hemma hos Erik , var riktigt trevligt en stund, sen kom osäkerhetenoch tog över allt... vet inte varför det blev så fel, det hade kunnat bli bättre ! men det var kul , spelade ölspelet och två vinare gick ner hehe , sen gick några i förväg till Nöjes medan de flesta tjejerna stannade kvar en liten stund sen drog vi oss ner ! Många disskutioner på vägen ner , kanske var fyllan vem vet .. ? Men sen kom vi fram och började dansa som vanligt sen satt vi på ute serveringen , sen drog folk en efter en sen var det bara 3 kvar hehe jag maria och sabina ;D vi dansade nästan hela tiden utom när vi drack vatten för det blir varmt som faaan !! haha sen kom simon o erik och mötte mig utanför  så gick vi hem , många disskutioner då med som sedan löste sig till det bättre , är inte alltid lätt när det är svårt på fyllan haha !! men det var en trevlig kväll och jag ska inte klaga ... men det gjorde jag nog lite i allafall haha !



Tack alla underbara vänner för att ni lyssnar, pratar , förstår och bryr er !!! ni vet vilka ni är ... ställer alltid upp för er också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0