Lördag , söndag

De blev inget score för oss, vi var hemma hos linn , jag erik och Malin ;D Vi drack sen kom Tommy ner och vi satt och pratade lite ocj kollade youtube;D var trevligt, mindre trevligt var nog arena, jag och linn gick in och det söög har aldrig hört så dålig musik, så de pengarna var åt skogen med , senåkte vi bil resten v kvällen jag linn erik tommy johanna och lisa ;D alla tjejer i allafall var trötta men inte killarna hihi erik hade juh sovit middag så ;D sen blev det hem o nanna kudden  !

Söndag vaknadse vi vid 11 , var trötta som grisar båda två.. men vad ska man göra , bara att sova bort halva dagen hehe inga fel det heller direkt ! ;D Sen kom Tommy o johanna och kollade på BIG STAN , haha den kolla jag och erik på i fredags mend den var lika bra denna gången med ;D var mysigt ! (Johanna du lyckades hålla dig vaken) ;D;D;D


Tack alla goa som har gjort en helg helt underbar :)


Är så glad för din skull gumman, din dröm slår kanske fortare in än vad du trodde .... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0