Jätte bra sista vecka på lovet :)

Börjar skolan igen på måndag vilket ska bli roligt faktiskt hehe , ser i fram emot det ;D låter kanske konstigt men det ska bli skönt med rutiner igen hehe ;D igår var det en heeel dag på stan med Malin & Sabina, vi möttes vid 11 och skildes åt vid 4 , haha vi var helt hängiga av springandet på stan haha kan vara jobbigt att shoppa, hehe köpte mig stooora örhängen o en läppglans , blev inte så mycket mer , och ett läckert linne ;D Det var en jätte trevlig dag på stan, sen var det sna´bbt hem och sen till aktion ! ojojoj jag var negativ men guuud vad roligt det var , erik och jag hittade massa saker till våran lägenhet (som inte finns än men vi flyttar så snabbt vi kan haha) , stefan o sabina hittade också massa saker, de köpte en jätte stor tavla och vi en lite mindra , haha vi hade bara en bil snacka om trångt alltså!!!!!!!! för dem mohahaha jag satt fram med lilla kon Lisa ;D;D Nu är vi 6 st i sängen ;D

Idag hade jag tänkt att städa o ta det lugnt men Elion ringde så jag gjorde mig iordning lite fort o käka och gick ner mot stan ännu en gång haha ;D men det var jätte trevligt att träffa henne var ett tag sen ;D Sen gick vi hem till erik och hon vr så gullig och hjälpte mig att städa haha blev så fint så ;D Köpte ett par gööör fina shorts , bruna kanske ska ha dem på lördag ? ;D vore nått det ;D;D Sen kom Erik o Simon hem , vi åkte till stan igen haha ;D Simon köpte en födelsedags present åt mig, en jätte fin svart klänning på gina ;D TACK ;D göör gullig alltså ! Kanske ha den ?

Efter staden mötte jag sabina och Maria och vi var ute men diesel och Grace, hon brukar vara lite rädd fö hundar och det var hon för honom i början sen vet jag inte vad som hände haha , hon börja springa runt o busa, hämta pinnar och hon ville leka med diesel , haha helt otroligt , blev jätte glad när jag såg henne ;D

Det var en liten del av början på min sista vecka på det låånga sommarlovet..!



Längtan känns i hela kroppen , kan inte komma ifrån den..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0