En låång lördag ;D

Jag ocj Erik vaknade klockan 8 för att gå upp och äta frukost sen städa vi hela rummet noga till o med haha vi den tiden på morgonen hehe ;D mn det gick bra ;D sen åkte vi till bergvik och bolaget för att köpa litte gott gott ;D Blue nun till mig som alltid haha och öl till erik :) sen kollade vi runt i affärerna och ja jag vet skräll så hittade jag 3 par skor ,,, men de kostade endast 198 kronor haha , lyckost jag ;D Erik köpte en skit häftig tröja, haha läcker ;D (Ni lär se den, den lyser om jag säger så) Nu har vi myst och kollat på film , hehe erik somnade lilla gubben , han ligger här och i mina ögon är han vackrast i hela världen.... kan inte sluta titta ... <3

ikväll blir det nog nått skoj haha kanske score, lite biljard kanske ?



Vem finner ord i din situation  ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0