20 År gammal , och 2 år med dig ;D

Idag var det min födelsedag , hehe 20 år , systemet nästa ;D har inte så stor lust att tänka på alkohol efter i måndags blev lite fööör mycket av det goda för min del ! haha fan tackar och tar emot som vanligt hehe , blev drinkar i mängder , men det var en kul kväll , lite för lite dans med ändå hehe !! Idag är jag i allafall 20 år och har varit tillsammans med erik i 2 år ... vad mer kan jag önska ?
       Blev väldigt glad att så många hörde av sig och kom ihåg min dag hehe , telefonen pep i ett hehe ;D Erik bjöd mig till resturangen Alfie , jättegod mat , gick på några 100 haha , men det var det värt och vi hade jätte mysigt, även om jag känner mig lite halv sjuk, hoppas att det blir bättre imorrn .. Sen spelade vi bowling , två serier , jag vann första och han den andtra ;D haha vi orkade inte spela något mer , iallafall inte jag , sen blev det att ta en tur förbi haga och sen hem o mysa i sängen , kollade på tv och han låg o höll om mig , finns nog inget bättre ... perfekt avslut på denna underbara dag !!


Kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar dig
hur mycket jag kan lita på dig och känna mig trygg vid din sida
erik det tog tid att nå denna punkt, men allt slit är värt det ,
vi står på samma ställe, samma punkt ,, vi möttes halvvägs !!





Tack alla underbara vänner som finns där i vått o torrt , ni vet vilka ni är !

Kommentarer
Postat av: Sabina som är så het!

Grattis Grattis!! Kul att höra att ni hade det så mysigt ;) Jag och Stefan åt också på Alfie när vi hade 6 månader, det är skit god mat där ;)

Puss!

2008-08-09 @ 10:40:00
URL: http://loovesitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0