Träning!

Tack så jätte mycket för kommentarerna efter mitt inlägg om magen. Jag ska be om att få lugnande, då borde det fungera, hoppas jag haha. Nej då har smält tanken med att göra det igen och känns skönt att höra att många inte haft obehag när de gjort det <3 
Jag tänkte lägga upp en film som Malin gjorde åt mig efter att vi varit och tränat Agility. Va jätte roligt att se och det va lärorikt! Som när Algot tvekar efter ett hinder där vi ska svänga tillbaka till tunneln.. sånt måste vi träna mer på, svåra svängar för då tappar han sin energi! 
 
 
Vårat mål är att kunna tävla längre fram så jag längtar tills snön försvinner så att vi kan träna ute! Blir lite dyrt att hyra hallen för många gånger! Tur att vi är två som åker iväg iallafall ! 
Idag kommer mamma och vi ska ner på stan och äta lunch ihop. Ska bli mysigt och jag ser fram emot det, har hunnit göra mig iordning vilket inte händer varje dag.. Haha varför va sminkad i skogen med hundarna ;P 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Ni är sååå duktiga:)) Jätte kul att se<3

2015-02-18 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0