Magproblem!

Jag har alltid haft problem med magen men det har blivit mycket värre det senaste året .. Har varit på massa undersökningar, 2009 gjorde jag Gastroskopi (Ner i halsen) för att kolla om jag hade Gluten. Det hade jag inte men har även gjort de två undersökningarna "bakvägen" haha. Måste säga att Halsen va det värsta jag varit med om.. Då väljer jag de andra undersökningarna vilken dag som helst! 
Just nu äter jag massa tabletter för att ens kunna göra något på dagarna, annars är det toan som gäller. De misstänkte att det var IBS som spökade med mig.. Har testat att ta bort massa saker från kosten utan resultat.. Men den senaste undersökningen visade att det finns misstanke om Gluten ändå.. Va rätt chockad när jag läste brevet så jag uteslutit att det kunde vara så! Min första tanke i REN PANIK : Jag vill inte göra Gastroskopi igen!!! 
Fast det kommer jag tyvärr att få göra.. ända sättet att utesluta eller befräkta gluten helt.. Men jag lovar att jag ska ha lugnande , annars klarar jag det inte ! 
Annars så har helgen varit härlig med Sörmon i igår, många goa hundar som lekte tillsammans. Va inte riktigt på topp igår men bestämde mig för att åka ändå! Det är jag väldigt glad för ! 
Älskade Lotta ! 
Mitt hjärta <3 
Annars har det varit en väldigt lugn dag, håller på att tvätta och greja lite här hemma. Är såå skönt när det är gjort!! 
Här är en bild från en av förra veckans promenader :) 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan! Tänkte bara berätta att du har rätt att begära att bli sövd!Jag krävde det och De körde både uppifrån och nerifrån på mig då + att jag slapp allt obehag! ;)

2015-02-16 @ 15:57:30
Postat av: brathen

Urs de låter Inge roligt :( hoppas de går bra. Vet inte när.Du gjorde gastroskopi senast men ja gjorde en för någon månad sen. Å nu kan man få ett.sömnmedel. värkar snabbt å går ur snabbt. Å största.fördelen du är inte medveten å minns typ inget av de. De har någon effekt som.hör att man inte minns. Önskar.dig lycka till å håller tummarna

2015-02-17 @ 13:04:11
Postat av: brathen

Glömde tillägga att de är.viktigt å ta upp de lite innan för de krävs mer.fastande då har ja för mig. Så då kanske du behöver göra ändringar med insulin å så

2015-02-17 @ 13:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0