Fredag!

Oj oj vad regnet öser ner.. jag undrar när vädret ska bli bättre.. men är det höst så är det. Är lite synd med agilityn, Algot tycker inte att det är jätte roligt med såhär mycket regn! Fast på söndag kör vi igen, då blir det en ny bana. Förra gången så körde vi en rolig bana, konstigt nog lärde jag mig den väldigt snabbt och kan den fortfarande i huvudet! Vi gjorde självklart massa fel när vi körde men gick bättre för varje gång och vad roligt det är! Måste dock arbeta med min kondis, haha Algot är en snabb liten hund! 
Han är jätte duktig! Är så stolt över honom, tränar på banan tillsammans med andra hundar och det är mig han har fokus på! 
Idag har jag varit på möte, vilket gick väldigt bra. Efter det sprang jag ner till stan en snabbis och köpte nya leggings :) Hittade ett par coola på H&M som kommer passa på Elins fest nästa helg! Har hunnit hämta Lotta också och bestämde mig för att fota godingarna, inomhus såklart ;P 
 
Passade på att fota katterna också, vilet var mycket svårare haha. Det går inte att muta dem lika bra! ;P 
Är roligt att ha foton på godingarna:) De är så fina allihopa ! 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Helt underbara bilder:)) Vad duktig du är att ta kort<3

2014-10-26 @ 00:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0