Bröllop!

Idag ska vi till Kristinehamn och gå på Johanna och hennes fästmans bröllop. Ska bli jätte roligt och jag är så glad för deras skull. Just nu flänger jag runt och grejar i lägenheten, laddar kamerabatteier och försöker betsämma outfit haha! Fast det ska nog gå detta, har snart packat färdigt iallafall, bara det att mitt hjärta fortfarande sover. Japp, gick vilt till igår. Hämtade honom efter julfesten igår vid halv tre på natten ;P Gullig flickvän ;P 
Algot tycker väl att det är sådär att fortfarande ha tratt men det går bättre :) Han är inte lika deppig utan fylld med energi, vi har ju fått tagit det lugnare än vanligt ;P 
haha helt lycklig är han nog inte! 
Jag är väldigt nöjd just nu.. Nästan alla julklappar är klara!! Är två kvar bara, så det känns jätte skönt och det är bara början av december. Jag är ovanligt nöjd över alla julklappar detta år, tror det kommer att bli uppskattat, hoppas det iallafall :) 
Söta Lotta ! 
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och försöka få liv i Erik.. hmm det kommer nog att gå sådär.. ! haha 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0