Ullared del 2!

Tänkte bjuda på lite bilder vi tog på morgonen innan vi klev in i affären, vi fyra var otroligt taggade och var redo att shoppa loss! 
Det var väldigt mysigt och härligt inne på Gekås mellan 7 och 10 ungefär, lite folk och man kunde kolla på sakerna obehindrat. Runt halv tio tog vi en fika och efter det va affären proppad med folk.
 
Kladdkakor, kaffe och wienebröd mättade våra magar! 
 
Senare kom killarna och mötte upp oss, då gick vi parvis och kollade grejer till hemmet osv. Efter lunch någongång kom Malin, Charlie och Malina till Ullared. Vi denna tidpunkt började jag bli riktigt trött både i kroppen och i huvudet. Vid fyra var jag tvungen att komma ut därifrån, så jag, Erik och Jonna ställde oss i kö. Det tog en liten stund men när vi kom ut efter 9 timmar därinne va det härligt med frisk luft! 
Haha Erik va super söt och drog kundvagnen med mig i till husvagnen <3 Blev många skratt under vägen till campingen! 
 
 När vi kom fram gick jag och la mig och somnade som en bebis. Jag blev väckt av Sabina på kvällen som berättade att vi skulle börja grilla för Erik, Stefan, Mateusz och Therese skulle snart komma tillbaka från minigolfen. 
4 grillar hade vi :) 
Det var dukat i ett av förtälten och vi satte och käkade. Det var trevligt, gott och super mysigt! 
 
Senare under kvällen spelade vi spel, hade disskutioner och skrattade. Killarna sjöng även en trudelutt eller två under kvällen. Vi var alla slitna efter en lång dag men kvällen var underbar ändå <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0