Mysig dag!

Mamma och mormor kom hit vid halv tolv och vi satte oss och pratade lite och jag visade mormor lägenheten. Självklart myste de med mina tre godingar också, haha mormor bärde Dollar och hon höll men, han är tung ;P Sen åkte vi ner till Nya Peking för att äta lunchbuffen där. Är så himmelskt gott, vi åt nog lite för mycket alla tre haha! 
Friterat!!!!!!!!!!!
Älskade mamma och mormor <3 
Kan inte ha en bättre mormor ! 
Sen gick vi och kollade på glasögon till mamma, hon ville veta vart det fanns snyggast bågar innan hon beställde tid :) Tror både hon och mormor valde Smarteyes! Efter det åkte vi till Gengåvan, är ett måste när mamma är i stan. Jag hittade en klänning, en tunika, smycken, dukar och lite annat! Får visa det i ett annat inlägg! 
Dagen tillsammans slutade med kaffe och kladdkaka hemma hos mig <3 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Tack för en toppen dag<3

2013-10-10 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0