Shopping !

Igår var vi på Gengåvan, de som inte tror att man kan hitta fina saker på en second hand butik har fel. Hittade jätte mycket fint, ALLT för 360 kronor! Helt otroligt!
Smycken hittar jag alltid där, visade ju ett av halsbanden igår, nu ska ni få se de andra:
Blev överlycklig när jag hittade det röda halsbandet, är verkligen min stil!
Några örhängen blev det också, i olika stilar, super fina !
Sen blev det kläder som vanligt, blev väldigt nöjd!
En super fin klänning, satt jätte bra, hade på mig den igår :)
En väst är aldrig fel! Finns så många olika outfits som passar!
Ett par "finbyxor" med ett brunt skärp!
Sen en av mina favoriter är klänningen som jag ska visa nu. Den satt perfekt och kommer bli bra till lite finare tillfällen eller fest!
 
Idag ska vi till hundgården, ska vara där klockan ett och möta upp Anne, Stig och Grace! Ska bli mysigt när de är med också:) Att solen skiner kommer att göra det perfekt!
Ha en underbar söndag!

Kommentarer
Postat av: Monika Söderberg

Helt otroligt vad mycket snyggt man kan hitta:)) Kram

2013-03-24 @ 14:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0