Ledig!

Denna vecka har jag semester, drar igång igen vecka 27 men just nu njuter jag av ledigheten. Det är skönt att kunna bestämma över dagarna och hitta på roliga saker. Igår tog jag bussen med Algot till hundrastgården, han var jätte duktig att ha med. Han satt i mitt knä hela tiden och krånglade ingenting! Det var dock lite läskigt när bussdörrarna öppnades men det gick snabbt över. Eftersom jag inte hade med mig kameran tänkte jag bjuda på lite bilder från förra helgens bus.
Casper, Cabo och Algot:) 
Busiga små pojkar! 
Igår var jag på tjejmiddag hos Malin, hon bjöd på jätte god mat och en underbar dessert! Sen spelade vi Alias, jag och Sabina tog hem segern! (Klimatmat) Haha! Lilla Amanda var med också, så super mysig och hon går helt själv nu! Så duktig! 
 
Gårdagen var kanom bra och jag tog vara på den så mycket som möjligt! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0