Familjen!

När mamma och pappa kom och hämtade mig såg jag att min syster var med också! 
Det gjorde mig väldigt glad eftersom jag inte visste att hon skulle följa med <3 
Vi åkte ner till välsviken, mamma och Jessi skulle ha en varsin MP3, de blev nöjda och hittade 
bra sådana till ett fint pris :) 
Sen när vi tappat bort pappa på Jula en stund så åkte vi till donken för att äta lite mat, 
pappa ville också ha glasen så hela familjen tog plusmeny! 
Sen bärde det av till Gengåvan där jag hittade massor av fina kläder: En tunika, ett par byxor, 
två tröjor och ett skärp! 
Mamma och Jessi hittade också mycket kläder medan pappa köpte böcker :) 
Mina underbara föräldrar bjöd på allt på Gengåvan och två par skor på skopunkten var till 
mig och Jessi! Hur gulliga är de inte? :) 
 
Det var en trevlig dag som slutade hemma hos mig med jordgubbar och grädde. 
Måste vi göra om snart <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0