Midsommarafton!

Idag är det midsommar. Dagen kommer att bli lugn och skön, börja fira midsommar med mina "bebisar". Även om lunchen ska ätas ensam så har jag färskpotatis, burkskinka och jurdgubbar till efterrätt :) Mums! Katterna ska bli borstade och Algot ska få bada! hihi Midsommar fina ska vi bli allihopa!

Nu har semestern börjat fast jag har redan börjat läst lite i de nya kursplanerna, hehe kunde inte låta bli! Kommer att bli lite hemma jobb under sommaren ändå. Helt frivilligt! ;P

Nej nu ska jag greja lite här hemma, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Katta

Glad midsommar tjejen! Underbart med lov men får nog erkänna att jag saknar mina arbetskompisar =)

Kram

2011-06-24 @ 15:47:43
URL: http://www.saerze.se/wordpress
Postat av: Madde

Spännande.. Vad ska du läsa?

2011-06-24 @ 16:51:35
Postat av: erik rohdin

Hoppas att gar dagen va rolig!! vi skall ta och festa idag istallet, var for trota igar!! hors sen alskar dig!!

2011-06-25 @ 12:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0