Middagsbjudning

Hjälp ! säger jag bara haha jag gillar inte att bjuda folk på mat, iallafall inte när jag själv lagar den. Fast detta känna ganska stort för mig och jag ska klara det. Sen hur maten smakar det får gästerna avgöra. det märks. Jag försöker i allafall !

Idag har det inte hänt allt för mycket, jag och Erik har varit och handlat, mat tills ikväll och även kattmat och kattsand. Det lilla kalaset för katterna kostade inte mindre än 895 kronor! Det är dyrt att ha katter men det är de värt, vill att de ska ha mat som är bra för dem! <3

Här är mina små bebisar:

Vackra lilla såriga Scilla <3

Dollar ligger och lurar på kattställningen ;P

Tingeling håller sig på mattan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0