Söndag

inte vilken söndag som helst utan idag avgörs ju valet. Ska bli intressant, tyvärr vet jag nog redan hur det kommer att bli, men jag hoppas hoppas ! Var ute på en lång promenad med Tingeling förut, hon var helt otrolig som vanligt! Erik var med också, det var mysigt:)


Jag och Tingan.

Det gick bra på bibblan förut också, känns skönt! Så efter att dessa saker var klara åkte vi till Biltema och sen till Willys och köpte lite snacks. För vid klockan sju kommer, Tommy, Mimo, Stefan och Sabina hit. Vi ska kolla på valvakan och i mellan spela lite spel:) Ska bli trevligt. Så ser vår söndag kväll ut i princip. Nej nu ska jag slita mig lite från datorn och hitta på något annat innan de kommer!

Kommer att lägga ut en film idag eller imorgon när jag och Tingeling busar:) Den ska man inte missa, hon är helt underbar!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej.. du, var skall du peta in litteraturen? i samband med intervjuerna eller skall du ha en rubrik med litteratur, eller under diskussion? Jag är lost..

2010-09-20 @ 13:50:37
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0