Flyttat

hem, detta gäller både mig och erik. Vi åkte tillbaka till Karlstad i Lördags. Vet inte om jag skrev med Erik då men så är det i allafall. Erik ska börja söka jobb nu och se om han hittar något. Just nu försöker vi mest att göra i ordning vårt hem som just nu är ganska rörigt! Fast det fixar vi nog tillslut ;P

På torsdagen förra vecka så var, jag , Erik, Rasmus, Jessi, Emelie och Flerra ute och käkade för att typ ha en sista kväll ihop! Det var jätte trevligt och känslosamt! Vi var inne på en resturang som vi varit på en gång tidigare. De har väldigt god mat. Eftersom Jessi tagit körkortet dagen innan (stort grattis till dig gumman) så var det hon och jag som körde. Killarna drack en och annan öl och lite shots ;P hehe de blev lite påverkade !




Hela gänget!


Brinnande shottar, inga fel ;P




Hel mysigkväll !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0