Läppförstoring

Var med Mimo idag när hon skulle förstora överläppen. Hon var väldigt nervös innan men det gick jätte bra! Det såg inte så läskigt ut som jag trodde att det skulle göra, jag hatar sprutor men när de sprutar in saker är det lättare ;P De använde Restylane Lipp i sprutan och detta har hon använt en gång innan. Det var i Kalrstad på en salong. Rikitgt trevlig personal och de var duktiga. Jag tror att det var freesun. Dit kan man vända sig om man vill sola, bli sminkad, få naglarna gjorda, fixa håret och vaxa sig bland annat.

Min kamera är inte så bra men jag försökte i allafall ta före och efter bilder, batteriet i kameran höll på att ta slut så jag är glad att vi har någon bild iallafall:)


Mimos läppar innan:

Och efter: (var väldigt svullet då)

Även om min kamera suger så ser man en skillnad, tyckte att det blev bra och att det var en lagom mängd i.

Mimo:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0