Jag fick en ide!

Sitter och pratar med Ewe nu i telefon, om hennes astma, och att hon ska kolla vart hon ligger, på vilken nivå. Hon ska just nu ligga på 500-510 fast egentligen när medicineringen är färdig ska hon ligga runt 600-650. Nu när vi pratade i telefon hade hon ont i bröstet och blåste i en grej som visar hur hon ligger. Nu låg hon på 360 och det är alldeles för lågt.

Vi ska tävla om att bjuda varandra på bio.

Ewe ska kolla hur hon ligger:
- På morgonen
- Innan och efter aktivitet
- Kvällen

Jag ska kolla:
- På morgonen
- Innan och efter en måltid
- på kvällen.

Sen ska vi skriva hur vi låg och varför.


Kommentarer
Postat av: Helene

Usch. Jag kan inget om astma men jag tycker att ert avtal låter som en bra ide. lite motivation

2010-05-08 @ 14:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0