god morgon ..

Åh jag vaknade vid fem första gången, gick upp och gav katterna mat. Sen gick jag ut på balkongen, solen sken och det var jätte vackert ute! NU när jag vaknade för en stund sen så är det moln överallt! Det är trist.. men jag hoppas att vädret blir bättre snart!
Skulle vilja gå ut i skogen med Erik på en picknick eller något liknande när han kommer hem. Bara sitta och prata, hinner ju inte det så mycket på vardagarna, svårt att få tag på honom. Fast vi klarar det ändå, var riktigt jobbigt i början när vi inte var vana...

Någon som har distans förhållande?


Kommentarer
Postat av: m a t i l d a

svar; hehe :)

jag har ingen aning om vad det beror på.. det kan vara blindtarmen men ingen aning. smärtorna är på höger sida och det krampar. hört att det ska vara sympton för blindtarmen, men har ingen aning

2010-05-11 @ 07:57:24
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0