I skogen

idag hade vi en dag i skogen med skolan, det var jätte härligt att vara i naturen. Studsade runt som ett litet barn, love it!! Vi gjorde lite matematikövningar och hade tävling. Det var riktigt skoj, det var avslutet på kursen, nu har vi inga lektioner kvar, bara räknejourer!

Hade självklart med mig kameran!


Vi skulle på ett ungefär mäta hur länga vi va :)

En liten gubbe som satt på trädet ;P

Jag och Linnea på rasten :)

En uppgift med snören, det gick inte att lösa utan hjälp ;P

Haha inte för Linnea och Helene heller ;P


Efter klasslektionen var slut så gick vi och räknade på repetitionsuppgifterna. Jag och David var kvar nästan till klockan tre.

Miniräknare är ett måste ;P

Helene :)

David gör sin sexigaste pose :)

Kommentarer
Postat av: David

Jag posen börjar bli standard... Dags att byta! ;)

Ses imorrn!

2010-06-01 @ 18:08:52
Postat av: Helene

Tycker du har sammanställt dagen bra :)

2010-06-01 @ 22:00:40
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0