ahhhhhh

Nu har nervositeten slagit till på riktigt kan jag säga, fy bubblan. Känner mig konstig i kroppen, halvt illamående och ja allmänt nervös inför att sätta mig i salen och räkna! De viktigaste sakerna jag ska tänka på är:

- Vad ska jag räkna ut.
- Är de logiskt?
- Titta igenom noga
- Vara lugn och verkligen läsa frågan en gång för mycket!

Det är viktigt att tänka på, ska verkligen försöka. Villa klara denna tenta men jag känner att det är 50% chans ungefär. Fast jag går in med inställningen att jag kan det mesta, jag behöver endast ta det lugnt och inte sluta andas där inne!!!

Har packat med mig:

- Smörgåsar
- Nappar
- Banan, clementin och äpple.
-Ramlösa och vanligt vatten.

åhh, jag vill bara göra det nu så jag får detta överstökat! Hur det än går i slutändan!

Solen skiner, det är roligt eftersom många tar studenten i Karlstad idag!

Kommentarer
Postat av: David

Du och Helene är så duktiga när vi har räknat tillsammans, så jag hoppas det gick bra idag!

2010-06-10 @ 13:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0