Djur

kan verkligen ge en kärlek till en som värmer i hela hjärtat. I mitt fall är det mina tre ögonstenar. Ibland drömmer jag mardrömmar och i varje dröm är det borta av olika andledningar. Jag letar ihjäl mig och jag känner en förtvivlan i drömmen. Den är obeskrivlig. Men i varje dröm hittar jag dem igen och kramar om dem, sen vaknar jag.
Då har jag mina hjärtan i lägenheten som kommer när jag ropar på dem. De finns alltid där, de visar sina underbara personligheter och ger mig att leende på läpparna varje dag. Jag älskar dem verkligen!


Tingeling

Scilla

En väldigt liten Dollar

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hemska drömmar.. :/ men 3 fina kissekatter du har Malin.. Var stolt över dom..

2010-02-10 @ 12:23:09
URL: http://litenjordgubbe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0