Hemma igen!

Har varit en jätte bra dag! "Redovisningen" gick jätte bra och tiden flög iväg! Och det var Hot spot idag på universitetet så då fick jag pennor , block och massa saker, just det en frisby ;P Men det häftigaste var att få prova att gå på en svart linje med glasögon som hade ett glas som visar hur man ser med två promille!! Skit läskigt med är glad att jag provade! Helene och jag skrattade ganska bra om man säger så! :P

Sen tog vi bussen till bergvik där vi letade skor till Helene, skopunkten är bra det! hihihi provade ett antal tillslut blev det två par, skit snygga! Ett par som var väldigt neutrala och ett som stack ut :)


Helene inne på skopunkten!

De röda med mönster köpte hon, ingen av de andra paren brevid !

Hade Eriks tröja på mig som jacka uber härligt!

Sen gick vi till Ikea och tog oss en fika ,

Morotskaka och kärleksmums eller vad de heter ;P Det var mumsigt !

Barnavdelningen var nästa steg, Helene provade en söööt mössa med frukt på ;P Jag drog på mig en kanin mask:

haha !

Sen letade vi typ och H hittade ett jätte fint svart med olika färger i fåglar och löv ! Det var skit snyggt, hon ska göra lite fondväggar hemma och det kommer att bli nice! Ska få se det sen när hon är färdig! Hittade massa fina saker som hon köpte, balkongen kommer att bli jätte mysig ! Jag köpte doftljus såklart, och en ram som jag ska sätta bilder i! Ska visa den när den är färdig !
När vi kom hem så var Erik här, blev så glad av att se honom! Så vi har duschat ihop och nu ska det bli mat, sen blir det en myskväll framför tvn med en film! Woho!!


Här har ni tyget! skit snyggt!

Tack Helene för en rolig dag!!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Haha :) Tack själv för idag!!!!

Men blommorna fastnade tyvärr inte så bra på cementväggen :/ så de sitter utanför erikas rum.. hoppas bara de går att ta bort från garderobsdörren sen bara ><

2010-04-15 @ 21:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0